Mini 1 niveau 6: KAMPIOEN!

Niels, Lieke, Britt, Wilmer en Marten zijn zaterdag 5 april KAMPIOEN geworden. Het team speelde twee wedstrijden in Muntendam en wist beide wedstrijden met 4-0 te winnen. Met nog 1 speelronde te gaan kan de concurrentie het team niet meer inhalen. Een knappe prestatie, helemaal als je kijkt naar de leeftijd van de spelers. Alles spelers van VCO zijn jonger dan 12 jaar. Van de overige vier teams uit de poule spelen er drie teams op niveau 6C. Dit houdt in dat er in deze teams spelers spelen die al 13 of 14 jaar zijn (en dat zag je ook wel terug in lichaamslengte). Dit maakt het kampioenschap wel heel bijzonder! Gefeliciteerd. Wil jij dit team ook feliciteren? Kom zaterdag 12 april om 16:30 naar De Bast!

IMG-20140405-WA0004(1)