Laatste competitie-zaterdag

Voor de volleyballers zit de competitie 2013/2014 er bijna op. Aanstaande zaterdag staan de laatste competitiewedstrijden op het programma. Vanaf 14.30 uur tot 20.30 uur is er een vol programma in sporthal “De Bast”. Tijdens deze laatste zaterdag zullen ook de kampioenen van de jeugd worden gehuldigd. Dit zal omstreeks 16.30 uur plaatsvinden. Er zijn maar liefst 3 teams die gehuldigd worden: Meisjes B1, Mix C en Mini 1 niveau 6.

Nodig je ouders, opa’s en oma’s uit om te komen kijken en om deze geweldige prestaties te vieren.

Om 19.00 uur speelt Heren 1 nog een heel belangrijke wedstrijd. Zij kunnen zich plaatsen voor promotiewedstrijden. Bij 4-0 of 3-1 winst zullen de heren van VCO zich over een aantal weken proberen te plaatsen voor de 1e klasse. Dus volop spanning.

Aanstaande donderdag om 20.45 uur staat er voor Dames 4 ook nog een belangrijke wedstrijd op het programma. Zij spelen tegen de koploper. Wanneer de dames één set weten te winnen, plaatsen ook zij zich voor promotiewedstrijden. Aanmoedigen dus.

Iedereen is van harte uitgenodigd!

(Toeters, trommels meenemen!)