MC2 stuurt koploper zonder punten naar huis

Zaterdag 31 januari moesten we volleyballen tegen de koploper Sudosa-desto MC6. We begonnen goed in de wedstrijd. Er werd goed samengewerkt en hierdoor wonnen we de 1e set met 25-19.
We speelden een van onze beste wedstrijd van dit seizoen.
Marten Wubs was ingevallen voor Daphne Huls omdat ze vorige week geblesseerd was aan haar enkel. In de 2e set bleven we goed in ons systeem spelen, daardoor hebben we die set gewonnen met 25-16.
Op naar de 3e set, deze ging moeilijker. Uiteindelijk hebben we gewonnen met 25-21. We waren super blij en er was veel publiek uiteindelijk hebben we met 3-0 gewonnen. Daarna hebben we gezellig met elkaar en Hemmo wat gedronken in de kantine.

Van Maaike

2014-09-20 17.21.06