Mix C wint van Musselkanaal

Zaterdag 7 februari stond de wedstrijd tegen het mixteam van M.S.K. op het programma. De jongens en meiden van VCO ’72 vertrokken op volle oorlogssterkte naar Musselkanaal.

De eerste set was in een flits voorbij. Prachtige opslagen van Marten, goed verdedigend werk van Marte en Jonneke en Emma en Mirthe die voorin de punten maakten. Het duurde maar even of de set was binnen. Dat was 1!

De tweede set gingen Marte en Jonneke naar de kant. De dames hadden er ook al een sportieve ochtend opzitten, beide hadden al een medaille binnengesleept bij de clubkampioenschappen van CSVO. De tweede set begon iets stroever. Maar even later ging het lopen. Marriët had een paar mooie opslagen, precies achter de midachter van MSK, ace! Niels had een paar mooie reddingen, terwijl Wilmer zijn bovenhands serve ook een paar punten opleverde. De set ging verdiend naar VCO.

Coach Bert liet Emma en Marten de derde set aan de kant. MSK vocht voor het laatste setje. Dit ging ze goed af. De VCO-ers hadden de buit al binnen en stonden elkaar een beetje schaapachtig aan te kijken. Een dubbele time-out en vervolgens nog een dubbele wissel kon niet voorkomen dat de laatste set naar MSK ging. Met twee punten gingen de Onstwedders op huis aan.

Volgende week is het team vrij. In de voorjaarsvakantie worden er twee inhaalwedstrijden gespeeld. Op woensdag in Slagharen en op zaterdag thuis in De Bast. Daar zien we jullie graag terug om ons aan te moedigen!!

10572108_1480482095564323_8854170929454336786_o