Mb1 wint ook van En Bloc

Door Lisanne Wubs | Zaterdag 8 maart stond de wedstrijd tegen En Bloc MB 1op het programma. Zij stonden vierde en wij eerste, dus we verwachten wel een leuke wedstrijd tegemoet te gaan. Met hulp van Hilde Spaans begonnen we aan de wedstrijd.

De eerste begon met Martine en Hilde op de bank. Er werd goed gespeeld. Deze set werd ook overtuigend gewonnen met 25-10.

De tweede set zaten Lisanne Poelman en Annelieke aan de kant. Ook deze set werd overtuigend gewonnen met 25-05.

De derde set zaten Hilde en Vera op de bank. We mochten het dan tot nu toe wel makkelijk doen, maar we mochten niet overmoedig raken, wat vorige wedstrijd aan de hand was. Maar ook deze wedstrijd kwam bijna geen bal terug, of anders werd hij mooi afgemaakt. 25-05 voor Onstwedde.

De vierde set begonnen Julia en Lisanne Wubs op de kant. Met een lange serie op slagen van Elyn kwamen we op een voorsprong van 11-0. Ook deze set wonnen we met 25-05!