MA1 wint in Oosterhesselen

Vrijdagavond 24 oktober hadden we een wedstrijd in Oosterhesselen. We vertrokken om 19.00 en moesten om 20.30 spelen. Van tevoren hadden we afgesproken, bij 4-0 winst gaan we naar de Macdonalds. Na het inspelen begonnen we dus ook fanatiek aan de wedstrijd. Angelien was verhinderd en we waren dus met 8 spelers. We hadden drie coaches mee, Jaap, Harrie en Agnes.
De eerste zet begon een beetje moeizaam, we moesten even weer in het spel komen. VVO stond een lange tijd voor mij wij bouwden de druk op en wisten de eerste set te winnen met 26-24, het was een spannende set . De tweede set begon direct een stuk beter en we wisten deze set dus ook gemakkelijker te winnen dan de eerste, met 25-18 . De derde set ging het aan onze kant minder goed, er werd gerommeld in het veld en Jaap voorspelde al dat als we samen met VVO in de 20 zouden komen VVO ging winnen. Dat gebeurde ook en we verloren deze set met 23-25. We hadden geen zin om nog een vijfde set te moeten spelen en we wilden de vierde dus zeker weten winnen. Het begon direct lekker met aan onze kant goede opslagen. De pass kwam goed en Elyn kon goed variëren in haar setups. Aan het einde wist VVO nog wel een aantal puntjes te pakken maar we wonnen ook deze set met 25-18 . We waren zeer tevreden met onze 3-1 winst.
Op de terugweg stopten we bij de Macdonalds in Stadskanaal omdat we dat toch wel een beetje verdiend hadden. De Mac was zelf al dicht en je kon alleen nog via de Mac drive. En dat deden we dan maar, het hele team, de ouders die reden en de coaches gingen gezellig lopend door de Mac drive. Wel een beetje koud maar we hebben de avond gezellig en lekker afgesloten. Onze volgende wedstrijd is 1 november om 13.45 in Emmer-Compascuum.

IMG_20141024_232937 IMG_20141024_233819 IMG_20141024_235444