3 punten voor MC1

Door Darien Velthuis| Gisteren (12-4-2014) heeft MC1 de laatste wedstrijd tegen Pegasus MC2 gespeeld. We wilden absoluut winnen anders zouden we buiten de top 5 belanden en gaat het slaapfeestje bij onze trainster en coach niet door. Bovendien had Pegasus ons de vorige keer met 2-1 verslagen. Des te meer reden om te winnen! Omdat Kim Geertsema helaas niet mee kon  doen hadden we als reserve Mirjam Wubs van de mix C. Gelukkig hoefden we haar niet in te zetten want we speelden goed. De passes kwamen goed aan bij de setupper.   De aanvallen waren meestal goed opgebouwd. Zo doende winnen we de eerste set met 25-19. De tweede set ging ook goed. We moesten wel even op gang komen maar we hebben ook deze set gewonnen met 25- 18. We waren erg blij want we hadden sowieso gewonnen. Maar 2-0 was niet genoeg. Dus ook de derde set pakten we met 25-18! De bal is een paar keer in het net beland of de bal ging uit. Maar volgens mij is dit een van de beste wedstrijden die we hebben gespeeld!