Weer 3 punten in the pocket voor XC1!

Hallo allemaal,

Zaterdag 14 december hadden we een wedstrijd tegen DES XC1.

De 1e set begonnen we met opstartproblemen zoals gewoonlijk bij de meeste wedstrijden…

Onze blokkering zat er de 1e set goed in en de 3e bal werd bijna iedere keer tot een mooie smash bal afgemaakt. DES XC1 had ook een  mooie smash maar werd meestal in het net geslagen of werd door onze blok tegen gehouden. De 1e set hebben we gewonnen met 25 – 18.

De 2e set zaten we er lekker in en ging dus beter als de 1e set. Onze opslag, blok en smash gingen ook heel erg goed! We maakten DES XC1 het flink moeilijk en wij bleven mooi en rustig ons eigen spelletje spelen. We hebben deze dan ook verdiend gewonnen met 25 – 11!

De 3e set ging helemaal super! Alles ging goed op een blessure van Bai Ling na. Maar er werd een wissel voor haar ingezet en we speelden weer verder. Aan het einde van de wedstrijd kwam DES XC1 wel even terug, maar wij waren er meer dan 100% op gefocust  dat we wilden winnen! Deze set eindigde in 25 – 20.

We staan tot nu toe het hele seizoen 1e in het klassement en dat willen we graag zo houden!

Daarom hopen we dus dit seizoen kampioen te worden!!!

Dit was onze laatste wedstrijd voor 2013

Onze volgende wedstrijd is uit tegen V.S.V. ’74 XC1 op 11 januari om 10:00 in Vlagtwedde

Groetjes Mirjam Wubs