VCO H1 verliest van Sudosa

VCO ’72 Heren 1 is er afgelopen zaterdag in Assen niet in geslaagd de wedstrijd tegen Sudosa / Desto H7 in winst om te zetten. De ploeg uit verloor met 3 -1 van de nummer twee in de poule, waardoor VCO ’72 H1 nog één punt voorsprong heeft op de ploeg uit Assen.

In december was de thuiswedstrijd in De Bast ook door Sudosa gewonnen met 3 – 1. De ploeg uit Assen bestaat uit allemaal spelers van onder de 20 jaar, die voor het eerst in de seniorencompetitie uitkomen.

De VCO-heren verloren de eerste twee sets met 25 – 17 en 25 – 21. De derde set leek lange tijd in het voordeel van de Onstwedders beslecht te worden. Een 23 – 18 voorsprong bleek echter niet voldoende, want Sudosa kwam terug tot 23 – 23 en wist even later de set toch nog te winnen met 27 – 25.

De laatste set werd eenvoudig met 25 – 14 gewonnen door VCO ’72, waardoor toch nog één punt werd behaald. De eerstvolgende wedstrijd staat op zaterdag 15 februari op het programma. Tegenstander is dan VSV uit Vlagtwedde. De wedstrijd in De Bast begint om 19.00 uur.