Punt voor heren 1

Zaterdag 8 november speelde heren 1 tegen de koploper Olhaco uit Hoogeveen. De heren van VCO’72 sleepten na een goede wedstrijd 1 punt uit het vuur.
De tribune in sporthal “De Bast” was afgelopen zaterdag goed gevuld. Dames 1 en heren 1 speelden namelijk tegelijk. Voor de heren stond er een zware wedstrijd op het programma. De nummer 1 van de competitie kwam op bezoek. De tegenstander met een aantal spelers met divisie-ervaring in de basis, hadden de eerste set geen moeite met de volleyballers uit Onstwedde. Met 14-25 werd de set verloren. Toch had VCO het gevoel dat het beter kon. In de tweede set werd nipt verloren met 21-25. In de derde set kwam VCO’72 nog iets beter in het spel. Door goede passes en goede aanvallen ging het in deze set lang gelijk op, echter werd ook deze set verloren. Deze keer met 22-25. In de vierde set haalde VCO alles nog een keer uit de kast. Door goed spel en veel aanvalsdruk werd uiteindelijk de set met 25-23 gewonnen. Na afloop waren de heren van VCO’72 zeer content met het puntje en vierden dit als een overwinning.
Aanstaande zaterdag spelen de heren van VCO’72 in Borger. Aanvang wedstrijd: 17.45 uur.