Minitoernooi

Zaterdag 3 oktober speelden alle mini’s hun eerste wedstrijden van dit seizoen. De Nevobo gaf ons direct het thuisvoordeel en alle teams wisten dan ook een wedstrijd in winst om te zetten. De teams op niveau 5 gaan met name goed. We hopen dat we deze mooie reeks voort kunnen zetten. De jongens komen nu uit op niveau 4. Tegen Tyfoon was het nog even wennen en werd er net verloren. Tegen VSV waren de jonges zeer op dreef! De laatste set werd met maar liefst 42-12 gewonnen! De meiden van niveau 3 wonnen direct de eerste wedstrijd. De overige twee gingen verloren, maar als je zelf 7 of 8 bent en je speelt tegen 10 en 11 jarigen is dat zeker geen schande. Bij de teams staan de nieuwe teamfoto’s.

DSC_2721 DSC_2733 DSC_2731 DSC_2750 DSC_2774