Meisjes D plaatst zich voor 2e ronde (7 februari) NOJK!!

Meisjes DDoor: Daphne Huls

Zaterdag drie januari, aan het begin van het jaar, zijn wij naar Assen geweest voor de Nederlandse Open Jeugd Kampioenschappen. Onze club heeft ons er voor ingeschreven: Maaike Reints, Britt Mulder, Marriët Wilzing, Tessa Wubs, Floor Geertsema en Daphne Huls gingen mee.

De eerste wedstrijd was om: 09:30 tegen de Meeuwen. We begonnen niet heel sterk maar eindigden heel sterk de eindstand werd: 1-1.

De tweede wedstrijd was tegen Sneek. Zij waren heel sterk en ook heel goed. De eindstand werd: 2-0 voor hun.

De derde wedstrijd was tegen Olhaco. We kwamen er al snel achter dat zij niet de beste waren. De einduitslag werd 2-0 voor ons.

De vierde wedstrijd was tegen Bolsward. Als wij deze wedstrijd wonnen werden wij tweede en als we gelijk speelden ook maar we moesten niet gaan verliezen. Want dan gingen we niet door. De einduitslag werd 1-1.

Dus toen gingen we met blijdschap door. Wij waren tweede in de poule en moesten tegen de derde plek van de andere poule. Dat was Lycurgus Groningen. We speelden deze wedstrijd heel goed en toen was het al snel klaar.  De einduitslag werd: 2-0 voor ons.

Dus we gaan door!!!!!  We gaan zeven februari weer naar Assen voor de halve finale.

We vinden het leuk als jullie allemaal komen kijken.

Ps. We zijn heeeel blij