Meisjes C1 verliest van SSS/E

Door Darien Velthuis | Zaterdagmiddag 11-01-2014 moesten wij (meisjes c 1) tegen de nummer 3: SSS/E MC 1.

De eerste set ging redelijk goed. Ik zat op de bank. In het begin konden we de tegenstander wel bij houden qua punten, maar de punten van SSS/E liepen steeds verder voor uit. Soms waren er momenten dat het heel goed ging: er werd goed 3x gespeeld. En bijna alle tweede ballen gingen naar de set-upper. Maar helaas wint SSS/E de eerste set met 25-16.
De tweede set zit Jasmijn op de bank. We waren niet heel fanatiek. Soms maakten we goede punten maar er waren ook nog al belabberde ballen die we makkelijk hadden kunnen pakken.Maar we speelden niet zo chaotisch als in de eerste set. Ook al ging de tweede set beter dan de eerste toch verliezen we met 25-19.
De derde set zat Britt op de bank (Britt ging met ons mee als invaller voor de zieke Kim). Halverwege de set werd Riana gewisseld met Britt. Deze set ging wel goed. Er werd meer fanatiek gespeeld en er waren best wel lange rally’s. Maar ook helaas deze verloren we met 25-16.
De volgende wedstrijd is tegen de nummer 5 op 18 januari in de Bast in Onstwedde. Wij gaan hard trainen en deze wedstrijd gaan we hopelijk pakken! De wedstrijd begint om 15:45.
Groetjes Darien