MC2 Kampioen!

Zaterdag 18 april zijn wij kampioen geworden!!

De laatste wedstrijd van dit seizoen was nog heel belangrijk voor ons. We moesten nog 2 punten halen om kampioen te worden. De nummer 1 (Pegasus) speelde buiten mededinging mee en telde in de einduitslag niet mee. Sudosa-Desto kon ook nog kampioen worden als wij verloren. Dus we moesten echt 2 punten halen.

Vol goede moed gingen wij naar Emmen, we hadden veel supporters meegenomen. De eerste set hadden we heel goed gespeeld, we wonnen met 22-25, best nog even spannend. De 2e set wonnen we met 14-25. Nu waren we kampioen, maar we moesten nog een derde set. De derde set werd gewonnen met 17-25. Feest! Ons hele team was aanwezig en zo kon het feestje beginnen. Er werden foto’s gemaakt. Omdat in Onstwedde dames 1 ook het kampioenschap zou vieren, mochten wij daar naar toe om ook mee te vieren. In de Bast was het heel druk, toen wij daar aankwamen was Dames 1 nog aan het spelen. Zij wonnen met 3-1. Toen werden we gehuldigd. Dat was heel leuk, we kregen een roos en mochten daarna samen patat eten in de kantine. We zijn nog in auto’s door het dorp gereden. Veel getoeter en gejuich!

We hebben het hele jaar training gehad van Hemmo de Vries, we hebben veel geleerd en zijn in de loop van het seizoen steeds beter geworden, we spelen nu ook met vaste posities. Dat is heel leuk. Ook was hij bij de thuiswedstrijden en soms bij de uitwedstrijden onze coach, Minke was coach bij de uitwedstrijden en was ook altijd bij de thuiswedstrijden. We hebben een leuk seizoen gehad.

Marriët, Silke en Tessa W.
20150418-vco_huldiging_134