MC1 wint van Flash/Veendam

Zaterdag 8 november hadden we een thuiswedstrijd in de Bast. De dames hadden dit keer om 19.00 uur een wedstrijd dus wij speelden alleen.

Er was veel publiek en dat was echt super! We moesten tegen Flash Veendam die 1 plek boven ons stond. We begonnen de eerste set met een flinke achterstand die we ook niet meer konden inhalen. We speelden niet slecht, maar de aanvallen gingen elke keer uit.

De eerste set verloren we dan ook met 13-25. De tweede set ging beter. De pass kwam goed, en er kwamen mooie aanvallen of prikballen. We stonden achter, terwijl Flash al in de 20 zat. We moesten dus alles uit de kast halen om deze set te winnen. En dat deden we ook, we stonden gelijk 24-24. We waren wel een beetje onrustig, maar gelukkig was Flash dat ook. We wonnen deze set met 26-24. De derde set begon direct goed. Darien was aan de opslag en we stonden direct flink voor. Flash ging steeds meer fouten maken, en wij steeds minder. Gewonnen met 25-12. Nu nog de laatste set. We lieten Flash meer terugkomen. Maar we wisten de rust te bewaren en we maakten de wedstrijd netjes af. 25-18. Het was een leuke wedstrijd, met een super enthousiast publiek! Bedankt! De volgende wedstrijd is zaterdag 15 november tegen de koploper. Tot dan!
Groetjes,
Ilse Lantinga