MB1 blijft ongeslagen

Door Annelieke van Hoorn | afgelopen zaterdag had MB1 weer een wedstrijd. We moesten naar VCZ in zuidwolde. VCZ stond  10e en wij stonden 2e.

De eerste set zat Lisanne Poelman aan de kant. Deze set was niet onze beste set. We vingen de opslagen niet goed op en de passes waren ook niet de beste. Toch wonnen we deze set met 25-19.

In de tweede set moest Annelieke aan de kant. Deze set ging beter dan de eerste set. De pass kwam goed. Elyn gaf mooie set-ups en de aanvallers deden hun werk ook goed. Punt na punt haalde we binnen deze set wonnen we met 25-15.

In de derde set moest Vera er uit. Deze set was bijna hetzelfde als de eerste. Deze set wonnen we met 25-18.

De vierde set moest Martine er uit. Deze set ging heel goed in het begin van de set hadden we een reeks mooie opslagen van Julia. De tegenstander ving de bal niet goed op daar hadden wij veel profijt van. Deze set wonnen we met 25-13.

Onze volgende wedstrijd is vrijdag 31 januari dan moeten we naar Emmen. Emmen staat onderaan in onze ranglijst.