Heren recreanten kampioen!!

Recreanten VCO’72 kampioen

Afgelopen maandag zijn de heren recreanten van VCO’72 kampioen geworden. Om 20.15 uur stond de wedstrijd tegen Mussel op het programma.  Bij een 3-0 winst zouden ze kampioen zijn. Afgelopen maandag stonden Gerard Hoeksema, Bert Hoeksema, Jan Wubs, Wubbe Migchels, JanGeert Veldhuis en Mans van der Tuuk in de basis. Chris Wessels kon wegens werkzaamheden niet aanwezig zijn. De eerste set begonnen de recreanten direct goed aan de wedstrijd. Mede door een goede service en door goede blokkering. Deze set werd met 25-13 gewonnen. Ook de tweede set konden de heren dit niveau vasthouden en werd ook deze set vrij eenvoudig gewonnen met 25-15. De derde set begon wat rommelig. Maar uiteindelijk wisten ze ook deze set ruimschoots met 25-11 te winnen. De recreatieve volleyballers zijn met nog 2 wedstrijden te gaan, nu al kampioen, en promoveren naar de A-poule. Dit tot grote tevredenheid van trainer en voorzitter Herman Mulder. Marianne Velthuis overhandigde na afloop van de wedstrijd namens het bestuur een presentje. Hier konden de heren in de kantine nog even heerlijk van nagenieten.