Geen punten voor MC1

Hallo allemaal,

Zaterdag 14 december hadden wij weer een wedstrijd. We moesten spelen tegen M.S.K, een team uit Musselkanaal. M.S.K staat 1e.

De 1e set zit Riana op de bank. We spelen goed 3 keer. M.S.K speelt ook goed 3 keer. Toch zijn we te rommelig. De pass wordt niet goed afgeleverd en de set upper kan er niks mee. We proberen het wel maar het is niet genoeg. Ook de time-outs hebben geen zin. M.S.K wint de 1e set met 12-25.

De 2de set zit Irene op de bank. Ook nu wordt er goed 3 keer gespeeld. Niet alle ballen komen bij de set upper. Daardoor kunnen er geen aanvallen komen en wordt het voor M.S.K niet moeilijk. Ook deze set wint M.S.K met 13-25.

De laatste set zit Riët op de bank. Er wordt rustig gespeeld en goed 3 keer. Ballen die verkeerd gaan worden gered. Er wordt technisch gekeken. Een leeg hoekje bij M.S.K levert een punt op. Het gaat deze set vaak gelijk op. Toch is het niet genoeg. M.S.K wint ook deze set met 22-25.

De wedstrijden voor dit jaar zitten er weer op. In januari wordt er verder gespeeld.

De volgende wedstrijd thuis is 18 januari om 15.45 uur tegen DOS. Deze staan 1 plek onder ons.

Komt allen kijken als u kunt.

Groetjes,

Ilse Lantinga.