Eerste uitwinst voor MC1

Zaterdag 6 december hadden we een uitwedstrijd in Vries. We moesten tegen Surf en die stonden best wat plaatsen boven ons.

De eerste set ging het niet zo goed. We stonden niet klaar en er werd nauwelijks gecommuniceerd. Deze set hebben we daarom ook verloren met 16-25. De tweede set ging beter. We stonden wel meer klaar, maar er werd nog wel weinig gecommuniceerd. Deze set hebben we ook verloren met 23-25. Dus nu stonden we met 2-0 achter. Dus we moesten aan de bak.

De derde set gingen we er echt voor en er werden super mooie opslagen gedaan en we stonden goed klaar. Op het laatst kakten we toch weer een beetje in, maar we hadden de set wel gewonnen met 25-23. In de vierde set begonnen we goed. Er waren weer super mooie opslagen en we hebben deze set ook gewonnen met 25-23. De stand was nu 2-2, dus er moest een vijfde set gespeeld worden.

De vijfde set ging tot 15 punten. We begonnen de vijfde set super goed met weer super mooie opslagen van Jasmijn en surf kakte op het laatste moment toch een beetje in.De vijfde set hebben we dus gewonnen met 15-8. Het was een super mooie wedstrijd en er was veel competitie in het spel.

Groetjes,
Riët Wubs