De pannenkoeken waren lekker!

Woensdag 4 juni was het pannenkoekentoernooi. De weersvoorspelling was niet geweldig maar om 16:00 uur was het nog droog. De velden lagen er goed bij. De scheidsrechters en tellers waren keurig op tijd gearriveerd en om 16:30 uur werden de eerste wedstrijden gespeeld. De wedstrijden van kwart voor 5 waren nog niet begonnen toen de regen begon…. en niet meer stopte. De eerste pannenkoeken waren warm dus de wedstrijden werden even opgeschort. Buienradar gaf een grote rode vlek aan boven Onstwedde en zodoende werd even later besloten om het toernooi af te blazen.

De pannenkoeken werden verorberd en Margien had zelfs nog voor een toetje gezorgd, een lekker ijsje. Helaas geen toernooi! We willen iedereen uitnodigen voor het toernooi op zaterdag 28 juni bij Jeugdsoos de Boerderij. Vanaf 14:00 uur zal er op het strand gestreden worden. Tot dan!