5 punten voor MA1

Door Hilde Spaans |

Zaterdag 22 februari kwam Volop bij ons op bezoek. Aangezien Daniek aan het werk was, deden Julia en Vera met ons mee. De wedstrijd werd met 4-0 gewonnen.

De eerste set begon Anniek op spelverdeling, Saline in de diagonaal, Paulien en Hilde op mid, Angelien en Julia op lang. Er werd lekker gevolleybald in deze set en werd gewonnen met 25-12.

In de tweede set bleven we net zo staan als in de eerste set. Wederom werd er weer goed gevolleybald en werd er gewonnen met 25-17.

Vera kwam in de derde set voor Julia in het veld. In deze set werden een aantal slordige foutjes gemaakt, waaronder de pass die niet kwam. Ondanks de slordige foutjes, won vco ook deze set met 25-20.

De vierde set begon dramatisch. Vco stond op een gegeven moment achter met een stand van 10-3. Na een aantal mooie opslagbeurten van Vera, kwamen we steeds dichterbij. Bij 14 punten stond het eindelijk weer gelijk. Ondanks het slechte spel wat we in de vierde set lieten zien, werd ook deze set gewonnen met een stand van 25-22.

Meisjes A is eerst een weekje vrij. Zaterdag 8 maart zal de thuiswedstrijd tegen Tyfoon plaatsvinden. Ook deze wedstrijd begint om 19.00 uur. Bij deze bent u/ben jij uitgenodigd om te komen kijken!