Zes punten voor VCO mini 2 niveau 5

Door Tessa Wubs | 8-2-2014

mini 2 niveau 4

Zaterdag 8 februari was onze 2e wedstrijddag,we moesten om 8 uur al vertrekken naar Siddeburen.Silke kon niet aanwezig zijn ivm de clubkampioensschappen van de gymnastiek.

De eerste westrijd was tegen VCO 1. De eerste set was heel spannend, helaas verloren wij die met 31-32. Dus de 2e set moesten we weer heel goed ons best doen. Die set hebben wij gewonnen met 31-27
We hadden daarna even een pauze. Maar omdat het team van VCO1 niet genoeg spelers had hebben Maaike en Tessa allebei nog een set gespeeld met hun tegen SIVOC, zijn wonnen de beide sets. Toen moest er nog onze eigen wedstrijd tegen SIVOC. Wij hebben die gewonnen met 30-26 en 32-28.
Het was best spannend maar door 3x te gaan spelen hebben we nog geluk gehad, om zo extra punten te krijgen. Zaterdag spelen we in Onstwedde.
Dan spelen we tegen VCO 1 en Action