MB1 wint van Tyfoon

Door Lisanne Poelman | Zaterdag 15 februari was het eindelijk zover. De grote dag was aangebroken. We moesten tegen de koploper “Tyfoon” volleyballen. De eerste set verliep stroef, we zaten niet goed in ons spel en verloren met 26-28. Voor de aanwezige supporters was het een zeer spannende 1e set. De tweede set verliep beter door aanpassingen in de basis van ons team. We kwamen meer in het spel en wonnen de set dan ook met 25-21. De derde set begonnen we erg matig. Het liep niet naar wens.  We stonden eerst achter, maar we hebben ons herpakt en gingen er met de winst vandoor. Het werd 25-19. Toen was de 4e  set aangebroken. We zaten beter in het spel en de set verliep goed we wonnen de set met 25-17. Kortom we wonnen de wedstrijd van koploper “Tyfoon” met 3-1. Al bij al hebben de supporters van Tyfoon en Vco een prachtige en spannende wedstrijd gezien.