Heren op zoek naar versterking

Volleybalvereniging VCO ’72 is op zoek naar heren die graag een wedstrijd willen volleyballen.

Vorig jaar is VCO’72 met 4 herenteams aan de competitie begonnen. Drie teams speelden in de Nevobo-competitie en één team speelde in Nieuw-Buinen in de recreatieve competitie. Dit was allemaal net te bezetten, maar men moest alles in het werk stellen om de teams compleet te krijgen.

Aangezien er een aantal leden gestopt zijn en de volleybalvereniging toch graag met 4 teams wil starten in het nieuwe seizoen, zijn we op zoek naar heren die graag een wedstrijd willen spelen. Dit kan op diverse niveaus. Wanneer je belangstelling hebt kun je je opgeven via de site van VCO’72.