Dames 1 wint van V.C.R.

Door Julia Mulder | Zaterdag 27 september speelde Dames 1 haar eerste thuiswedstrijd tegen V.C.R uit Ruinerwold. De dames van VCO wisten met 4-0 te winnen!

De wedstrijd begon om 17:00. Coach Mick kon er helaas vanavond niet bij zijn en daarom was Herman die avond onze coach.
De wedstrijd begon goed. De pass kwam goed, de set-up kwam op zijn plaats en met een paar aanvallen en slimme balletjes wisten we op een 7-0 voorsprong te komen. Het team uit Ruinerwold kwam nog even terug, maar VCO kwam niet meer in gevaar. De eerste set was voor VCO: 25-22. De tweede set moesten wij even op gang komen, maar ook deze werd gewonnen met 25-20.

De derde set werd een lastige set. Deze set begon redelijk goed en wij kwamen al gauw een paar punten op voorsprong. Bij de stand van 21-17 begonnen we toch wat fouten te maken. Ballen werden uitgeslagen, prikballen werden op positie gelegd en zo kwam V.C.R toch weer terug. Bij de stand van 24-24, maakte ons team het eindelijk af. Eindstand: 26-24.
In het begin van de vierde set, begonnen we weer wat punten weg te geven. De time-out aan onze kant pakte goed uit. Na een paar mooie aanvallen kwamen we weer op voorsprong. Ruinerwold had een goede verdediging, maar dit mocht niet baten. VCO won ook de vierde set en zodoende weer 5 punten in de pocket.
Volgende week speelt Dames 1 uit in Weiteveen om 18:00 uur.